Calendari Fiscal 2013

• 27/12/2012

Pel vostre interès us informem de les novetats més destacades del calendari del contribuent per a l'exercici 2013:

• S'avança l'inici del termini de presentació de la declaració de Renda i Patrimoni 2012, només per Internet, al 24 d'abril de 2013.

• S'avança el termini de presentació dels models 184 “Declaració informativa anual d'entitats en règim d'atribució de rendes” i model 347 “Declaració anual d'operacions amb terceres persones” al mes de febrer.

• Es crea el model 720 “Declaració informativa sobre béns i drets a l'estranger” que es presentarà entre l'1 de gener i 30 d'abril de 2013.

• S'estableix l'obligatorietat de presentar per Internet per tots els obligats tributaris, del model 202 “Impost de Societats. Impost sobre la Renda de no Residents (establiments permanents i entitats en règim d'atribució de rendes constituïdes a l'estranger amb presència en territori espanyol). Pagament Fraccionat”.

• S'estableix una nova via de presentació de declaracions informatives (180,182, 184, 188, 190, 193, 198, 296, 345, 347, 349 i 390) per Internet, a través de la Seu Electrònica mitjançant el servei d'impressió desenvolupat en la AEAT i l'enviament d'un missatge SMS pel contribuent.

• Desapareixen per a les meritacions en 2013, els models 564 “Impost sobre hidrocarburs. Declaració-liquidació” i 569 “Impost sobre vendes minoristes de determinats hidrocarburs” que se substitueixen pel model 581 “Impost sobre hidrocarburs. Declaració-liquidació”, amb el mateix calendari de presentació.
    • Es crea el model 582 “Impost sobre hidrocarburs Declaració-liquidació” (reexpedidores).
    • Fins al 21 de Gener els models principals 111,115,117,123,124,126,128
    • Fins al 30 de Gener els models principals 130,131,303,390, 349
    • Fins al 31 de Gener els models 190,180,193,194,196

Etiquetes

Assessoria per a autònoms i empreses en comptabilitat, laboral, financera, jurídic i altres serveis, buscant sempre la millor solució per als teus interessos. Gestió àgil i transparent, amb un equip professional expert.

ON ESTEM